Apie projektą

„INVL“ prekės ženklas vienija įmonių grupę, valdančią pensijų ir investicinius fondus, taip pat privačius finansinių priemonių portfelius. Investavimo srityje „INVL“ išsiskiria kūrybiškumu ir netradiciniu mąstymu, tačiau naudotas vizualinis identitetas šių bruožų neatspindėjo ir buvo labiau tinkamas tradicinei, konservatyviai finansinių paslaugų bendrovei.

Kurdami naują identitetą sujungėme struktūrišką grafinį tinklelį ir žaismingas iliustracijas, taip išreikšdami „INVL“ gebėjimą derinti profesionalumą ir didelę patirtį su pažangiais sprendimais ir nuoširdžiu bendravimu su klientais.

Tinklelis yra svarbiausia vizualinio identiteto dalis. Jo naudojimui sukūrėme sistemą, kuri tuo pat metu užtikrina atpažįstamumą ir leidžia modifikuoti tinklelį naudojant skirtingose priemonėse. Tinklelis komunikuoja finansinį tikslumą, patikimumą, konkretumą.

Iliustracijos atsveria tinklelio griežtumą, padeda išreikšti „INVL“ mąstymo laisvumą ir betarpišką bendravimą su klientais. Naudojant korektišką humorą, iliustracijos metaforiškai perteikia komunikuojamo turinio problematiką. Jos taip pat padeda formuoti nuostatą, kad finansiniai klausimai gali būti sprendžiami lygiai taip pat paprastai kaip ir daugelis kitų gyvenimo sričių. Piešinių unikalumą padeda užtikrinti piešimas tušu, kuris suteikia šiurkščias faktūras, dinamišką, kintančio storio liniją. Sprendimas naudoti laisvo stiliaus, ranka pieštas iliustracijas – netipiškas žingsnis, išsiskiriantis finansų rinkoje.

Visas prekės ženklo identitetas, pradedant strategija ir baigiant vizualinėmis priemonėmis, perteikia „INVL“ siekį komunikuoti paprastai ir žmogiškai, vengiant tradicinėms finansų bendrovėms būdingo formalumo ar sudėtingo finansinio žargono.

sriftas
korteles-3
Vokai
papke-2
outdoor
outdoor-2
apdovanojimas-2
pazymejimas-3
INVL_plakatas
Susisiekite su mumis

ddb@ddb.lt
+370 52 31 21 90
Malonioji 7A, Vilnius


Mes socialiniuose tinkluose

Facebook
Instagram